12 Ocak 2016 Salı

Artistry (Amway) Marka Youth Xtend Fondöten Hakkında

Merhaba Ayna Aşığı okuyucuları,


Bugün de size sevdiğim bir markanın ürününden bahsetmek istiyorum.Bu marka ve ürünler hakkında bloglarda çok fazla tanıtım ve bilgilendirme göremediğim için öncelik sıramı bu ürüne verme ihtiyacı hissettim.Bahsedeceğim Marka Amway in bir ürünü olan Artistry.

Aslında güzel satışı olan bir ürün fakat günlük kullanımda çevremde çok fazla kişide rast gelmiyorum bunun sebebi de güzide üretici markamızın pahalılığı bence .Fakat mesele ürünün neden pahalı olduğu konusunda yoğunlaşmak diye düşünüyorum ki bunun tek bir açıklaması olabilir.Bitkisel** ürün.
Elbette kullandığımız hiç bir kozmetik markası tam anlamıyla bitkisel değil .Fakat bu marka bir çok kozmetik markasına göre daha az kükürt içeriyor,bunu da göz ardı etmemek gerekiyor.
Amway Artistry ürünlerine ilk kez annemin hediye aldığı bir fondöten ile başladım .
''ARTİSTRY YOUTH XTEND sıkılaştırıcı prüzsüzleştirici Fondöten''








İlk izlenim:

Ürün gerçekten çok kaliteli.Son derece ince; pürüzsüz bir görünüşe sahip olmanızı sağlıyor.
Normalde cildime nemlendirici krem uygulamadan fondöten kullanmazdım fakat bu ürünle beraber artık buna ihtiyacım kalmadı çünkü son derece yumuşak ve kremsi. yayılımı son derece kolay olmasına karşın bir süre beklerse zorlaşabilir zira bu da ürünün kalıcı olduğunu gösterir.
Benim ton tercihim ürün tabanında yazılı mevcut olan  '' L2W1 sand  ''oldu.




Elinizle uygulamanızı tavsiye etmiyorum çünkü ***suya dayanıklı olduğu için çok fazla bulaşıyor ve zor çıkıyor.***



Bununla beraber dezavantajı ürünün fiyatı gibi görünebilir .Fiyat 133 tl civarında..Ürüne tüm Amway satış temsilcilerinden veya internetten kolayca ulaşabilirsiniz.B noktada şunu söylemeliyim ki: evet fiyat yüksek gibi görünüyor fakat fondötenin gramajı da yüksek .Yani aslında ürün fiyatı gayet normal.Severek kullanıyorum ve gözdelerim arasında.Mutlaka tavsiye ediyorum fakat bu tip sıkılaştırıcı ürünlerin çok genç yaşta kullanılması da dermatologlar tarafından önerilmiyor bunu da şu köşeye ekleyeyim.Umarım sizde memnun kalırsınız:):)

2 yorum:

  1. Merhaba tam da ton konusunda fikir alabileceğimi düşündüğüm bir blogger 🙃 ben de ceyizdfe Amway fondöten aldım ilk defa ama bana L1N1 verdiler yani ben açık tenli değilim buğday tenliyim deneme şansım olmadığı için de yeni alacağımda ton kararı veremiyorum .sizin ten rengi nedir

    YanıtlaSil
  2. Aldığım Ton bana fazla açık gelmişti belirtmemisim

    YanıtlaSil