14 Ocak 2016 Perşembe

YVES ROCHER "Organically Grown Raspberry Silky Body Lotion"Framboise




Bu ürünü yayınlarımdan birinde sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyordum.


Yves Rocher'ın mağazasından bir indirim sonucu tesadüfen aldığım bu ürün ilk görüşte tamamen sıradan gelmişti.Fakat ürünü kullandıkça farkını ortaya koydu benim için .Bir vücut losyonundan beklenen şey ; elbette vücudumuzda hoş ve kalıcı bir koku bırakması değil.Benim için öncelik ürünün ne kadar az kimyasal içerdiğidir.Bunu şimdilik bir kenara koyuyorum.İkinci sırada ise tenimde yağlı his bırakmaması geliyor.İşte Yves Rocher tam da bu noktada farkını ortaya koyuyor.

               









İlk izlenim:



Ürünü teninize sürdüğünüzde yağlı ve kremsi bir dokudan ziyade  bolca su ihtiva ettiği izlenimi veren akıcı bir jel kıvamıyla karşı karşıya kalıyorsunuz.Koku tercihi tamamen size kalmış ben frambuazlısını tercih ettiğim bu üründe ilk etapta buram buram hafif mayhoş; hafif tatlı;son derece hoş bir kokuyla karşılaştım. Bir kaç saat tenimde buram buram kokuyu aldım, daha sonra elbette koku azalarak kayboluyor.

*400 ml'lik ürün oldukça fazla ve sizi uzun süre idare ediyor.Ürünün Fiyatı;29,99



Özellikle kış indirimlerinden bolca faydalanabileceğiniz bir Marka " Yves Rocher" ben Ankara'daki bir mağazasından almıştım sizde varsa bulunduğunuz bölgedeki mağazadan yada web sitesi üzerinden temin edebilirsiniz.Özellikle benim gibi devamlı parfüm kokusuyla boğulmak istemeyen ayna aşıklarına ;mutlaka tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder