11 Ocak 2016 Pazartesi

Başlangıç... :) **




Bu benim ilk bloğum:)
Ve serüvenime harika ürünleri biraraya getirip önümüze sunan özellikle  dünya çapında indirimleriyle meşhur olmuş "Gratis"den bahsederek başlıyorum:)


Telefonuma gelen mesajla beraber kendimi her genç kız gibi bende Gratis 'in kapısında buluverdim. Pek geç kalmış sayılmazdım zira geç kalındığında ortaya çıkan tabloyu hepimiz az çok biliyoruz. Dağınık reonlar tek tük kalmış ürünler ve inanılmaz bir kasa kuyruğu ...

Şampuan ve duş jellerindeki yüzde kırka varan indirim ilgimi çekti. 
Özellikle duş jeli ya da vücut şampuanları hepimizin dikkat ettiği ürünler  çünkü duştan çıktığımızda tenimizdeki bebeksi yumuşaklık ve kokunun mimarı elbette sağlıklı beslenme ve spordan sonra, kullanacağımız bakım ürünleri ve vücut şampuanlarıdır. Bende bu konuda vazgeçilmezim olan "Nivea creme care" ekstra bakım yapan vücut şampuanındaki indirimi gördüm ve kaçırmadan bir tane aldım. Niveanın kendine has kokusu benim için onu eşsiz yapıyor elbette meyveli yada çiçek aromalı renkli bir seçim değil fakat vücudum için kadifemsi bir yumuşaklık sağlaması yönüyle sevdiğim bir tercih ;)
İşte tercihim:

Fiyatıysa son derece uygun. İndirimle beraber 4.99 a geliyor bence kaçırmayın...

Gratisten ürünü aldıktan sonra gezintime Watsons'da devam ettim.

Uzun zamandır aklımda olan NYC marka makyaj ürünlerinden bahsedeceğim biraz da size. Elbette NYC dünyaca ünlü bir marka fakat fiyatındaki uygunluk benim bu markaya olan güvenimi biraz sarsıyordu. Fakat kullanan arkadaşlarımın önerisiyle NYC ürünlerinin fondötenlerinden birini denemek istedim. Ve ne kadar doğru tercihte bulunduğumu sonrasında anladım .
**NYC marka Skin matching luminizer fondöten**(aşağıda solda)

Kısmen ince bir fondöten diyerek ilk izlenimimi belirteyim. İlk sürdüğünüzde belli bir noktaya temasından sonra yayarken güçlük çektiğinizi hissedeceksiniz. Fakat işte tam da bu noktada ürünün yüzünüzdeki mat duruşu( ki buna ben yok duruş derim.yani fondöten sürdüm imajı karşı tarafa vermeyen ürün) ürünü benimsemenize sebep oluyor. 3320 koduyla en açık tonunu tercih ettim . Aslında tenim çok beyaz değil fakat fondötende en açık tonu tercih ediyorum bunun sebebi de bazı ürünlerin bir süre sonra cildimde koyulaşma yapması ve kırmızımtrak bir duruş bırakması.  Açıkçası bu komuda da kısmen açık bir cilt tonunuz varsa 3320 ideal.Çok ince olmadığı için ürünü süngerle kullanmanızı tavsiye ederim.
Yukarıdaki tip süngerlerden bahsediyorum.Fondöten 27.3ml
Ve aldıktan sonra maksimum 2 yıl tüketim olanağı sağlıyor. Bunu da şuradan anlıyoruz:




Ve **NYC Smooth skin pudra (701A)translucent***

Yukarıda sağda.

Bu ürüne de Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. Ben porselen görünüm için açık tonunu tercih ettim .Pudra makyajı sabitlemenin önemli yardımcılarından ve ben bu NYC marka skin smooth 701A translucent pudra dan son derece memnun kaldım. Gramajı 9.4 gram fiyatıda 8 lira civarındaydı diye hatırlıyorum son derece uygun. Pudrayı uygularken bolca kullanmak isteyeceksiniz çünkü yoğun bir pudra değil. Pudranın içindeki süngeri küçük ve yarım ay şekilinde benim gibi max factor pudra kullanmaya alışık olanlar için daha büyük bir sünger kullanımı kolaylık sağlayacaktır.

Daha sonra istikametim bilhassa son dönem merve boluğur rujuyla herkesin  gözdesi olan sevilen marka "Maybelline NY"reonu oldu. Şu merve boluğur rujundan bir de ben alayım dedim ki indirimde olması da işime geldi.
Ruj elbette gerçekte bu kadar göz alıcı durmuyor kızlar.Fakat herhangi bir kırmızı ruja göre son derece ideal ve kolay sürümlü. Bana kalırsa çok fazla kalıcı değil fakat yumuşaklığı ile dudağa bakım yapıyor ve kolayca yayılıyor.
Biz kadınlar rujların genelde görkemliliği ve kontrastı aynı zamanda kalıcılığına bakarken dudaklarımızı kurutabilecek olmasını gözden kaçırıyoruz.Bu konuda Maybelline in bu ürünü oldukça nemlendirici özelliğe sahip.
ÜRÜN KODU:547


Benim ruj tercihime ise Maybelline ny 547 ile beraber Golden Rose Lipstick 57 eşlik etti. Göz alıcı pembe tonu günlük hayatınızda sizin için kurtarıcı olacak.
Ürünle ilgili sizi uyaracağım tek konu nemlendiricili ve vitaminli olması sebebiyle biraz fazla yayılması ve taşabilitesi.Bu sebeple dudak kalemiyle kullanmanızı öneriyorum .4,2 gramlık bu ürün tüketiciye 2 yıl kullanım avantajı sağlıyor. Ürünü tüm kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.


Alışverişimi sonlandırmadan önce ise hepimizin vazgeçilmezi olan oje reonlarına bir göz attım.Ve daimi kurtarıcı olan bordo ve siyah ton ojelerin mat görünümlülerinden birer adet aldım .

Siyah mat oje olarak tercihimi *Golden Rose Matte Nail lacquer**(Black/kodu :12)
serisinden yapmakla beraber ;
Bordoda tercihim *Flormar matte nail enamel**(M23) oldu. Ve elbette ki cam törpü tırnak bakımıma eşlik etti.

Evet sevgili ayna aşıklarım bugünkü bloğumda size bu ayın indirim temalı ürünlerinden kısa tanıtımlarda bulundum. Bu ürünler içinizdeki ışığı yansıtırken sizin küçük piyonlarınız olacak ama unutmayınki ŞAH herzaman sizsiniz. Bloğumu takipte kalın ve beraber güzellik makyaj bakım ve moda adına herşeyi en ince detayıyla paylaşıp öğrenelim. Ve aynalara aşık olmamızı engelleyecek tüm engelleri aşalım. Bakımlı kalın,hoşçakalın...



1 yorum: